A Pokol Kapuja: Doom 3
!!!FONTOS!!!

Ha információt vagy képet találsz, mely még nem szerepel az oldalon akkor katt ide és illeszd be, hogy ezzel is bővíthesd a honlapot! Köszi!

!!!INFÓT TALÁLTAM!!!

 
Menü
 
A játékról
 
Képek
 
Hasznos
 
Modok
 
Elérhetőségek
 
Letöltések

 
Doom 3 zenék

 
Doom 3 videók

 
DOOM 3 CIKKEK
DOOM 3 CIKKEK : 2006.06.21. - Interjú a Vicarious Visions 'frontemberével'

2006.06.21. - Interjú a Vicarious Visions 'frontemberével'

  2005.12.28. 10:28


Gamepro: A Doom 3 nem az első nagy project, melyet konzolokra fejlesztetek/átírtatok. Milyen további játék, amit erre a platformra készítettetek?

Karthik Bala: Nos, először is le szeretném szögezni, hogy a Doom 3 nem egy átirat, inkább egy új változat. A szoftverrel párhuzamosan, még akkor is, ha a PC-s változat korábban lett elkezdve, a Doom 3 inkább egy multiplatform fejlesztés.

Ami az eddigi munkánkat illeti: az alappilléreit a Jedi Knight II, Jedi Academy és a Crash Nitro Kart alkotta, és még további munkálataink között szerepelt a Tony Hawk sorozat, a Spder Man, Crash Bandicoot, Találd meg Némót és a Sponge Bob részei.

Gamepro: Milyen egy ilyen játékon dolgozni, mint a Doom 3? Nem szeretnétek inkább egy saját játékot fejleszteni, amibe senki sem szólhat bele?

Karthik Bala: Ahogyan már említettem, a Doom 3 egy párhuzamos fejlesztés, erős együttműködéssel az Id Software és mi közöttünk. A játék Xboxos változata nem tekinthető egy ’pót’ adaléknak, ami csupán helyettesíti a számítógépes verziót a konzolosok körében, mi a legjobb FPS-t akarjuk elkészíteni a dobozra. Örülünk, hogy egy olyan cég mellett dolgozhatunk, mint az Id Software, akik rengeteg mindennel segítik a mi munkánkat. Ettől eltekintve természetesen rengeteg kreatív ötlettel kell nekünk is előrukkolni, hogy élvezhetővé, és dermesztővé varázsoljuk a légkört. Biztosíthatok mindenkit, hogy nem kell aggódni a játék sebességétől se, kiegyensúlyozott és stabil lesz. Ezen kívül még egy különleges dolgot is beépítettünk, ez pedig a co-operative mód, amit bárki játszhat az Xbox Live!-on keresztül.

Gamepro: A Doom 3 egy gépzabáló játék, ezt mindenki tudja. Nem voltatok kétségbe esve, mikor nekiültetek a játék optimalizációjának, hogy rendesen fusson a gyengébb teljesítményű Xboxon?

Karthik Bala: John a tervezésnél egy olyan grafikai technológiát talált ki, amely különböző hardwarekhez is passzol. Mi tudtuk, hogy a PS2 és a Game Cube nem jöhet szóba, mert ezek a készülékek különböző grafikai trükkökkel vannak ellátva, és nem támogatják a ’normal mapping’, vagy a ’shadow volumes’-t. Az Xbox pedig képes ezekre. Viszont a legnagyobb fejtörést a tárolás és a processzor okozta. Csak 733 Mhz és 64 MB ami óriási kihívás ennek a csapatnak, de a sok megfeszített munka meghozta gyümölcsét, hiszen már az E3-on is jól láthatta mindenki, sikerült optimalizálnunk.

Gamepro: Lehetséges lesz az Xboxos verzióval PC-s játékosok ellen játszani az interneten keresztül?

Karthik Bala: Ez még egyenlőre nem tisztázott, de nem is tervezzük, mert a két verzió között igen csak sok eltérés lesz. Na persze ettől nem kell megijedni, nem olyan hú de sok.;)

Gamepro: Általában egyetlen projecten dolgoztok, vagy több csapatból és több fejlesztés van a gárdánál?

Karthik Bala: Több teamünk is van, akik teljesen más, saját programon dolgoznak.

Gamepro: Mi alapján vesztek fel új dolgozókat a céghez? Ti választjátok ki őket, vagy pedig ők jelentkeznek hozzátok?

Karthik Bala: Változó. Van, hogy ők keresnek fel bennünket, de van, hogy mi keresünk adott országban, adott projecthez dolgozókat.

Gamepro: De ne kanyarodjunk el az alapvető témánktól: milyen változtatások lesznek az Xboxos verzióban?

Karthik Bala: Először is természetesen a legfontosabb változást a co-op mód hozza, amit már elöbb is említettem. Ezeken kívül még ugyebár a kontrollerre való áttérés, illetve az 5.1-es Dolby Sorround, ami a PC-s verzióban is megtalálható lesz, de mindenesetre fontosnak tartom ezt is elmondani, hiszen ez (is) adja a játék félelmét. És természetesen az Xbox Live!-ról se feledkezzünk meg.

Gamepro: Nagyon köszönjük az interjút, és ha még megengeded: mivel játszol mostanság?

Karthik Bala: Ami mostanság nagyon megfogott az a Call of Duty (PC), az NFS: Underground, de a Prince of Persia-t is gyakran nyúzom.


A Vicarious Visions-t 1994-ben alapították, és Karthik Bala már a megalapítása óta a cég főnöke. Már jó ideje bent van a játékiparban, ahol többek között animátorként, és programozóként tevékenykedett. Pályafutása során eddig 40 játéban működött közre, különböző platformokon. Bala informatikát, és pszichológiát tanult.

Az interjút a Gamepro.com készítette!

 
FRISS

A Játékról

Új Fegyverek (Resurrection of Evil)

Új Ellenségek (Resurrection of Evil)

Új Tárgyak (Resurrection of Evil)

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Végigjátszás

 
Mégtöbb Doom 3
 
Egyéb
 
Érdekes
 

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!