A Pokol Kapuja: Doom 3
!!!FONTOS!!!

Ha információt vagy képet találsz, mely még nem szerepel az oldalon akkor katt ide és illeszd be, hogy ezzel is bővíthesd a honlapot! Köszi!

!!!INFÓT TALÁLTAM!!!

 
Menü
 
A játékról
 
Képek
 
Hasznos
 
Modok
 
Elérhetőségek
 
Letöltések

 
Doom 3 zenék

 
Doom 3 videók

 
Engine

Kezdetben vala a Wolfeinstein, majd jött a Doom, ... Quake 3, és most a Doom 3. Az id mindig mérföldkövet állított az FPS-eivel, és ehhez mindig nagy mértékben hozzájárultak az egyre jobbá váló engine-jeik. Most se lesz ez másképp. A Doom 3 engine-jéről még nem lehet sokat tudni, de azt igen, hogy jó lesz :) . Kezdjük azzal, hogyan is kezdődött a Doom 3 motorjának történelme.

Az úr 2000-dik évében járunk, amikoris a Quake 3 még frissen tarolt, és a Team Arena már fejlesztés alatt állt. John Carmack ekkor kezdte el hegeszteni az új grafikus engine-jét, a Quake 3 egy jól kibelezett változatával(így nem kellett előröl kezdeni mindent, és a fontosabb dolgokra tudott koncentrálni). Majd megjelent a TA, és a többi emberke(pl. Jim Dose, Robert Duffy) is csatlakozott Carmack bácsihoz, áttértek C++ -ra, és átírták a maradék forráskódot is. Na de mitől is lesz olyan jó és szép az új engine? kérdezhetnénk magunktól, és a válasz több részre bontható. Az első, és legfontosabb a dinamikus fények. Most gondolhatnánk, hogy ez miért is lenne újdonság, hiszen már a Quake I-ben is voltak dinamikus fények, csakhogy azok nem voltak mások, mint kivilágositott részek a környezet felületén, nem keletkeztek új árnyékok, nem változtak a lightmap-ek.

Az új motor teljesen megszabadult az eddig használatos, előre elkészitett lightmap-ektől, és helyette minden egyes képkocka minden egyes pixeljét valós időben számolja, igy a világitás/fényeffektek soha nem lesznek elmentve(mint régen), kisebbek a pályák méretei, eltünik a bsp fa, nincs szükség forditási fázisra(igazából a pályaszerkesztőknek kedvez), és a fények megjelenitése az adott pillanattól függ, azaz tényleg dinamikus és valósághü képet kapunk a monitorunkra.

A második dolog, ami mára már nem nagy újdonság, viszont kétségtelenül nagy mértékben befojásolja a grafika minőségét a bumpmap-ek. Igaz, hogy a bumpmap csak egy réteg a textura felett, ami térhatást kölcsönöz a felületnek, de nagyon jól néznek ki :) . Emellett sebesség növelő hatása is van, mivel a Doom 3-ban kb. 2000 polygon-ból állnak majd a karakterek, és bár igy elég gyérül néznének ki, az 150 000+ poly-s karakterekre mintázott bumpmap-eket aggasztják az alacsonyabb számura(nomeg az árnyékolást, fényeffekteket), így azt az illuziót keltve, hogy még mindig a magas polygon számú karaktert látod. 

   
Az überbrutál grafika mellett még meglepnek minket egy félelmetesen jó és valósághű fizikával is, mely a tárgyakat a valóság törvényeinek megfelelően hivatott dobálgatni. Kellhet-e ezek után még valami más is? Igen, elvileg mindezek mellett még gyors is lesz, azaz kisebb gépeken is élvezhetően fog majd futni, no nem full extrásan(bár ha még tovább csúsztatják a megjelenést, ez a kijelentés eléggé kétséges lesz :( ).

A grafika mellett fontos szerepet kap majd még a hangzásvilág is (full 5.1, eax meg minden, ami a fülnek öröm :) ), és a kreatív személyiségeknek se kell aggódniuk, hiszen az editort alapból beleépítették a gaméba. Mindent összevetve elmondhatjuk, hogy az id megint NAGYOT alkotott.

 
FRISS

A Játékról

Új Fegyverek (Resurrection of Evil)

Új Ellenségek (Resurrection of Evil)

Új Tárgyak (Resurrection of Evil)

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Végigjátszás

 
Mégtöbb Doom 3
 
Egyéb
 
Érdekes
 

ÚJRA NYITVA! ~FBLOG~ ÁLLATKÍSÉRLETEKTÕL MENTES A SMINKED? ~HAMAROSAN KREDIT NYEREMÉNY! TERMÉKTESZTEK!~FBLOG~ÚJRA NYITVA!    *****    Astropapa-iskolája mindenkit szeretettel vár és INGYENES TANÁCSOT AD minden kedves érdeklõdõnek!    *****    Supernatural - ODaát - 13. ÉVad - Extrák - Infók - ÉRdekességek - ODaát - Supernatural - 13.ÉVad - Supernatural - ODaát    *****    A csillagjövõ oldalon,nem csak alacsonyak az árak, hanem a tanácsadás, teljesen ingyenes. Szeretettel várlak minden nap    *****    Új design! Az egyetlen magyar Olicity és a legaktívabb Zöld Íjász rajongói oldala! 6. évad & Arrowverse hírek!    *****    No.1 Christina Aguilera Fan Site - Minden ami X-Tina, minden héten újdonságok! Katt!    *****    TelenovelasWeb - Hírek, képek, videók, saját véleménnyel tarkított bejegyzések telenovellákról és a színészekrõl! Gyere!    *****    Hamarosan olvashatók lesznek az oldalamon az Asztro-tükör asztrológiai írásai, cikkei.    *****    Gesztenye, gesztenye, gesztenye... és egy álmos sün! Gyertek az októberi rétre Mályvával és Pipitérrel! Irány a Mesetár!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Ha te is a letisztult stílus híve vagy, nézz be hozzám! Smink, ruha, kritika //Style and Stuff// Style and Stuff//    *****    MINDEN HÓNAPBAN INGYENES G-PORTÁL SABLON! TELJESEN ÁTSZERKESZTHETÕ A LEGÚJABB KÓDOKKAL! Ne maradj le egyik hónapban sem!    *****    Rendeld meg az asztrológiai csomagok egyikét és teljesen ingyen megbeszélheted velem a kérdéseidet telefonon, skypeon!!!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film! Film!Film!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!    *****    A CSILLAGJÖVÕ OLDALON RENDKÍVÜLI AKCIÓK,LEHETÕSÉGEK.A MEGRENDELÉSEK UTÁN TELJESEN INGYENES KONZULTÁCIÓ,TANÁCSADÁS.VÁRLAK    *****    Õszi manókalandok a réten! Búcsúztassátok el ti is útra kelõ madarainkat Mályvával és Pipitérrel! Gyertek a Mesetárba!    *****    | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale |    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Infrashape Horizontal fittness stúdió Debrecen