A Pokol Kapuja: Doom 3
!!!FONTOS!!!

Ha információt vagy képet találsz, mely még nem szerepel az oldalon akkor katt ide és illeszd be, hogy ezzel is bővíthesd a honlapot! Köszi!

!!!INFÓT TALÁLTAM!!!

 
Menü
 
A játékról
 
Képek
 
Hasznos
 
Modok
 
Elérhetőségek
 
Letöltések

 
Doom 3 zenék

 
Doom 3 videók

 
Engine

Kezdetben vala a Wolfeinstein, majd jött a Doom, ... Quake 3, és most a Doom 3. Az id mindig mérföldkövet állított az FPS-eivel, és ehhez mindig nagy mértékben hozzájárultak az egyre jobbá váló engine-jeik. Most se lesz ez másképp. A Doom 3 engine-jéről még nem lehet sokat tudni, de azt igen, hogy jó lesz :) . Kezdjük azzal, hogyan is kezdődött a Doom 3 motorjának történelme.

Az úr 2000-dik évében járunk, amikoris a Quake 3 még frissen tarolt, és a Team Arena már fejlesztés alatt állt. John Carmack ekkor kezdte el hegeszteni az új grafikus engine-jét, a Quake 3 egy jól kibelezett változatával(így nem kellett előröl kezdeni mindent, és a fontosabb dolgokra tudott koncentrálni). Majd megjelent a TA, és a többi emberke(pl. Jim Dose, Robert Duffy) is csatlakozott Carmack bácsihoz, áttértek C++ -ra, és átírták a maradék forráskódot is. Na de mitől is lesz olyan jó és szép az új engine? kérdezhetnénk magunktól, és a válasz több részre bontható. Az első, és legfontosabb a dinamikus fények. Most gondolhatnánk, hogy ez miért is lenne újdonság, hiszen már a Quake I-ben is voltak dinamikus fények, csakhogy azok nem voltak mások, mint kivilágositott részek a környezet felületén, nem keletkeztek új árnyékok, nem változtak a lightmap-ek.

Az új motor teljesen megszabadult az eddig használatos, előre elkészitett lightmap-ektől, és helyette minden egyes képkocka minden egyes pixeljét valós időben számolja, igy a világitás/fényeffektek soha nem lesznek elmentve(mint régen), kisebbek a pályák méretei, eltünik a bsp fa, nincs szükség forditási fázisra(igazából a pályaszerkesztőknek kedvez), és a fények megjelenitése az adott pillanattól függ, azaz tényleg dinamikus és valósághü képet kapunk a monitorunkra.

A második dolog, ami mára már nem nagy újdonság, viszont kétségtelenül nagy mértékben befojásolja a grafika minőségét a bumpmap-ek. Igaz, hogy a bumpmap csak egy réteg a textura felett, ami térhatást kölcsönöz a felületnek, de nagyon jól néznek ki :) . Emellett sebesség növelő hatása is van, mivel a Doom 3-ban kb. 2000 polygon-ból állnak majd a karakterek, és bár igy elég gyérül néznének ki, az 150 000+ poly-s karakterekre mintázott bumpmap-eket aggasztják az alacsonyabb számura(nomeg az árnyékolást, fényeffekteket), így azt az illuziót keltve, hogy még mindig a magas polygon számú karaktert látod. 

   
Az überbrutál grafika mellett még meglepnek minket egy félelmetesen jó és valósághű fizikával is, mely a tárgyakat a valóság törvényeinek megfelelően hivatott dobálgatni. Kellhet-e ezek után még valami más is? Igen, elvileg mindezek mellett még gyors is lesz, azaz kisebb gépeken is élvezhetően fog majd futni, no nem full extrásan(bár ha még tovább csúsztatják a megjelenést, ez a kijelentés eléggé kétséges lesz :( ).

A grafika mellett fontos szerepet kap majd még a hangzásvilág is (full 5.1, eax meg minden, ami a fülnek öröm :) ), és a kreatív személyiségeknek se kell aggódniuk, hiszen az editort alapból beleépítették a gaméba. Mindent összevetve elmondhatjuk, hogy az id megint NAGYOT alkotott.

 
FRISS

A Játékról

Új Fegyverek (Resurrection of Evil)

Új Ellenségek (Resurrection of Evil)

Új Tárgyak (Resurrection of Evil)

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Végigjátszás

 
Mégtöbb Doom 3
 
Egyéb
 
Érdekes
 

Asztrológiai tanácsadás - BECSÜLET KASSZÁS alapon már Skype-on is! INGYENES OKTATÁS az ASZTRO-suliban!    *****    A csillagjövõ asztrológia,nagyon sok olvasmányt,ezoterikus,témákat,szoftvereket és óriási nyári akciókat ajánl, NEKED!    *****    Egy blog rólam, velem, mert szeretek ide írni. Ðzsí. *** Augusztus 25-én PlayDay, azaz játéknap sok-sok nyereménnyel! :)    *****    Tudod hol van és mit jelent a horoszkópodban a Felszálló holdcsomópont? A Chiron? A Lilith? Én megmondom.Látogass meg!    *****    Gyere és nézd meg a lovas és állatos blogom.Különbözõ érdekes történetekkel és sok friss blogbejegyzéssel.Jó nézelõdést!    *****    Ünnepi minijáték vár rád! Kattanj rá, küldd be a megoldást, és NYERJ! =)    *****    Az ASZTRO-suli mindenkit Szeretettel vár. Tanuld meg az asztrológiát a saját horoszkópod elemzésével -TELJESEN INGYEN!    *****    A csillagjövõ asztrológia portálon akció! Születési horoszkóp + 3 év elõrejelzés + Párkapcsolati elemzés 2000 Ft. katt!    *****    Szereted a humort, jó zenéket? Szeretnél ilyen mûsorban részt venni? Keress oldalamon!    *****    "Revealing the truth is like setting a match on fire. It can bring light or set your world on fire." | PROJECT D.C.    *****    PROJECT DC egy futurisztikus-disztópikus SZEREPJÁTÉK! Bármikor szívesen látjuk a csatlakozókat!    *****    Ne maradj le semmirõl, értesülj elsõ kézbõl a Selena Gomezzel kapcsolatos hírekrõl! Hat éve várja a látogatókat az oldal    *****    Református exmisszus-gyakornok, jégkorong, izomautók, rap zene. Igen, ez mind én vagyok! Hogyan? Nézz be és megtudod! :)    *****    Szeretsz írni? Lenne egy jó témád, amit megosztanál másokkal? Akkor kattints, és nyerj egy vendégposztot nálam! :)    *****    Kedveled Ian Somerhaldert? Odáig vagy a szépséges színésznõért, Nina Dobrevért? Kattints! Nem csak TVD rajongóknak!    *****    Szeretsz filmet nézni? Akkor itt a helyed! Nézz filmet facebook messengeren. Klikk ide!!!!    *****    MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER / egy májusban született lány blogja / MAYFLOWER    *****    DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE! DESIGN KÉSZÍTÕT KERESEK! 100 KREDIT ÉS MEGJELENÉS JÁR ÉRTE!    *****    ***Egy blog. Egy lány. Egy élet.*** Ðzsí blogol. *G-PORTÁL KÖZÖSSÉGMENTÉS ugyanitt. Ha hiányzik a régi közösség.*BLOG***    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok