A Pokol Kapuja: Doom 3
!!!FONTOS!!!

Ha információt vagy képet találsz, mely még nem szerepel az oldalon akkor katt ide és illeszd be, hogy ezzel is bővíthesd a honlapot! Köszi!

!!!INFÓT TALÁLTAM!!!

 
Menü
 
A játékról
 
Képek
 
Hasznos
 
Modok
 
Elérhetőségek
 
Letöltések

 
Doom 3 zenék

 
Doom 3 videók

 
Engine

Kezdetben vala a Wolfeinstein, majd jött a Doom, ... Quake 3, és most a Doom 3. Az id mindig mérföldkövet állított az FPS-eivel, és ehhez mindig nagy mértékben hozzájárultak az egyre jobbá váló engine-jeik. Most se lesz ez másképp. A Doom 3 engine-jéről még nem lehet sokat tudni, de azt igen, hogy jó lesz :) . Kezdjük azzal, hogyan is kezdődött a Doom 3 motorjának történelme.

Az úr 2000-dik évében járunk, amikoris a Quake 3 még frissen tarolt, és a Team Arena már fejlesztés alatt állt. John Carmack ekkor kezdte el hegeszteni az új grafikus engine-jét, a Quake 3 egy jól kibelezett változatával(így nem kellett előröl kezdeni mindent, és a fontosabb dolgokra tudott koncentrálni). Majd megjelent a TA, és a többi emberke(pl. Jim Dose, Robert Duffy) is csatlakozott Carmack bácsihoz, áttértek C++ -ra, és átírták a maradék forráskódot is. Na de mitől is lesz olyan jó és szép az új engine? kérdezhetnénk magunktól, és a válasz több részre bontható. Az első, és legfontosabb a dinamikus fények. Most gondolhatnánk, hogy ez miért is lenne újdonság, hiszen már a Quake I-ben is voltak dinamikus fények, csakhogy azok nem voltak mások, mint kivilágositott részek a környezet felületén, nem keletkeztek új árnyékok, nem változtak a lightmap-ek.

Az új motor teljesen megszabadult az eddig használatos, előre elkészitett lightmap-ektől, és helyette minden egyes képkocka minden egyes pixeljét valós időben számolja, igy a világitás/fényeffektek soha nem lesznek elmentve(mint régen), kisebbek a pályák méretei, eltünik a bsp fa, nincs szükség forditási fázisra(igazából a pályaszerkesztőknek kedvez), és a fények megjelenitése az adott pillanattól függ, azaz tényleg dinamikus és valósághü képet kapunk a monitorunkra.

A második dolog, ami mára már nem nagy újdonság, viszont kétségtelenül nagy mértékben befojásolja a grafika minőségét a bumpmap-ek. Igaz, hogy a bumpmap csak egy réteg a textura felett, ami térhatást kölcsönöz a felületnek, de nagyon jól néznek ki :) . Emellett sebesség növelő hatása is van, mivel a Doom 3-ban kb. 2000 polygon-ból állnak majd a karakterek, és bár igy elég gyérül néznének ki, az 150 000+ poly-s karakterekre mintázott bumpmap-eket aggasztják az alacsonyabb számura(nomeg az árnyékolást, fényeffekteket), így azt az illuziót keltve, hogy még mindig a magas polygon számú karaktert látod. 

   
Az überbrutál grafika mellett még meglepnek minket egy félelmetesen jó és valósághű fizikával is, mely a tárgyakat a valóság törvényeinek megfelelően hivatott dobálgatni. Kellhet-e ezek után még valami más is? Igen, elvileg mindezek mellett még gyors is lesz, azaz kisebb gépeken is élvezhetően fog majd futni, no nem full extrásan(bár ha még tovább csúsztatják a megjelenést, ez a kijelentés eléggé kétséges lesz :( ).

A grafika mellett fontos szerepet kap majd még a hangzásvilág is (full 5.1, eax meg minden, ami a fülnek öröm :) ), és a kreatív személyiségeknek se kell aggódniuk, hiszen az editort alapból beleépítették a gaméba. Mindent összevetve elmondhatjuk, hogy az id megint NAGYOT alkotott.

 
FRISS

A Játékról

Új Fegyverek (Resurrection of Evil)

Új Ellenségek (Resurrection of Evil)

Új Tárgyak (Resurrection of Evil)

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Végigjátszás

 
Mégtöbb Doom 3
 
Egyéb
 
Érdekes
 

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.