A Pokol Kapuja: Doom 3
!!!FONTOS!!!

Ha információt vagy képet találsz, mely még nem szerepel az oldalon akkor katt ide és illeszd be, hogy ezzel is bővíthesd a honlapot! Köszi!

!!!INFÓT TALÁLTAM!!!

 
Menü
 
A játékról
 
Képek
 
Hasznos
 
Modok
 
Elérhetőségek
 
Letöltések

 
Doom 3 zenék

 
Doom 3 videók

 
Engine

Kezdetben vala a Wolfeinstein, majd jött a Doom, ... Quake 3, és most a Doom 3. Az id mindig mérföldkövet állított az FPS-eivel, és ehhez mindig nagy mértékben hozzájárultak az egyre jobbá váló engine-jeik. Most se lesz ez másképp. A Doom 3 engine-jéről még nem lehet sokat tudni, de azt igen, hogy jó lesz :) . Kezdjük azzal, hogyan is kezdődött a Doom 3 motorjának történelme.

Az úr 2000-dik évében járunk, amikoris a Quake 3 még frissen tarolt, és a Team Arena már fejlesztés alatt állt. John Carmack ekkor kezdte el hegeszteni az új grafikus engine-jét, a Quake 3 egy jól kibelezett változatával(így nem kellett előröl kezdeni mindent, és a fontosabb dolgokra tudott koncentrálni). Majd megjelent a TA, és a többi emberke(pl. Jim Dose, Robert Duffy) is csatlakozott Carmack bácsihoz, áttértek C++ -ra, és átírták a maradék forráskódot is. Na de mitől is lesz olyan jó és szép az új engine? kérdezhetnénk magunktól, és a válasz több részre bontható. Az első, és legfontosabb a dinamikus fények. Most gondolhatnánk, hogy ez miért is lenne újdonság, hiszen már a Quake I-ben is voltak dinamikus fények, csakhogy azok nem voltak mások, mint kivilágositott részek a környezet felületén, nem keletkeztek új árnyékok, nem változtak a lightmap-ek.

Az új motor teljesen megszabadult az eddig használatos, előre elkészitett lightmap-ektől, és helyette minden egyes képkocka minden egyes pixeljét valós időben számolja, igy a világitás/fényeffektek soha nem lesznek elmentve(mint régen), kisebbek a pályák méretei, eltünik a bsp fa, nincs szükség forditási fázisra(igazából a pályaszerkesztőknek kedvez), és a fények megjelenitése az adott pillanattól függ, azaz tényleg dinamikus és valósághü képet kapunk a monitorunkra.

A második dolog, ami mára már nem nagy újdonság, viszont kétségtelenül nagy mértékben befojásolja a grafika minőségét a bumpmap-ek. Igaz, hogy a bumpmap csak egy réteg a textura felett, ami térhatást kölcsönöz a felületnek, de nagyon jól néznek ki :) . Emellett sebesség növelő hatása is van, mivel a Doom 3-ban kb. 2000 polygon-ból állnak majd a karakterek, és bár igy elég gyérül néznének ki, az 150 000+ poly-s karakterekre mintázott bumpmap-eket aggasztják az alacsonyabb számura(nomeg az árnyékolást, fényeffekteket), így azt az illuziót keltve, hogy még mindig a magas polygon számú karaktert látod. 

   
Az überbrutál grafika mellett még meglepnek minket egy félelmetesen jó és valósághű fizikával is, mely a tárgyakat a valóság törvényeinek megfelelően hivatott dobálgatni. Kellhet-e ezek után még valami más is? Igen, elvileg mindezek mellett még gyors is lesz, azaz kisebb gépeken is élvezhetően fog majd futni, no nem full extrásan(bár ha még tovább csúsztatják a megjelenést, ez a kijelentés eléggé kétséges lesz :( ).

A grafika mellett fontos szerepet kap majd még a hangzásvilág is (full 5.1, eax meg minden, ami a fülnek öröm :) ), és a kreatív személyiségeknek se kell aggódniuk, hiszen az editort alapból beleépítették a gaméba. Mindent összevetve elmondhatjuk, hogy az id megint NAGYOT alkotott.

 
FRISS

A Játékról

Új Fegyverek (Resurrection of Evil)

Új Ellenségek (Resurrection of Evil)

Új Tárgyak (Resurrection of Evil)

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Végigjátszás

 
Mégtöbb Doom 3
 
Egyéb
 
Érdekes
 

Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre    *****    Egy asztrológiai elemzés,sok segítséget ad,életünk megtervezéséhez,rendeld meg és küldök egy 3 éves éves elõrejelzést is    *****    Szeretne leadni felesleges kilókat? Szeretné méregteleníteni és tisztítani szervezetét?Csatlakozzon a programhoz még ma!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, kezd az évet azzal, hogy belenézel, én segítek értelmezni amit látsz. A saját akaratod dönt!